Emma satsar

Imorgon är det måndag, vilket innebär en ny vecka och nya tag. Förövrigt när det gäller veckodagar är jag helt snurrig. Jag vet aldrig vilken dag det är när jag tänker efter. Är det helg eller? Va? Är det söndag? Noll sunday feeling what so ever. Eftersom jag inte jobbar längre utan endast kommer ha föreläsningar 2-3 gånger i veckan lär det bli ännu mer tillkonstlat för min del. Gott folk, jag är förvirrad! Men än så länge har jag inte glömt att det är måndag imorgon och jag ska minsann göra rätt för mig och gå upp i bra tid och sen läsa de kapitel och den delen i kompendiumet som jag ska ha läst till på onsdag då föreläsningen äger rum. Yes. Funderar till och med på att åka in till Stadsbiblioteket eller så och läsa där, tror faktiskt man får mer studiero då. Får fundera lite!

Nu till min satsning. Då denna veckan varit lite oproduktiv på träningsfronten bokade jag in hej vilt med träningspass nästa vecka! Nu vet jag att boxningen antagligen kommer ändras om inte Loijs kan träna med mig, samt att jag inte vet om jag kommer åka in till stan på torsdag och träna på Odenplan. Förövrigt kommer jag upp i väldigt många timmar allt som allt, så jag kan lätt ta bort två timmar utan dåligt samvete. Se bara! Någon som kommer köra en hårdare vecka än jag? Kom an bara!

Heja Emma!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback