En (inte så flitig) fotograf

Visst var min kamera med i lördags på farmor och farfars 145års fest, men inte tog jag mycket bilder för det. Pinsamt ju! Tog några bilder innan och någon efter i princip, synd... För det var ju en hel del folk (84pers) plus det var tal och grejer. Här är i alla fall det jag lyckades fånga på bild.



Lugnet innan stormen, ett av de tre partytälten. Det här är F&F's uppfart.



Farfar och kusin Calle styr drinkbord.



Lillasyster Maja och kusin Wiliam fixade med buffén. (Kusinerna (de äldre) och syrran var alltså lite kökspersonal under tillställningen).



Farfars specialare. Drajja! Dry Martini alltså. Dock inte min kopp av te, bubbel funkade fint för mig!



Maja roddar med kaffe. Kolla in snygga frisyren! Gissa vem som fixat ;) Dock tog det längre tid än normalt den här gången...



Sötaste syster!! Hon är snygg hon min syster!



Storasyster jag. Så här såg jag ut föresten. Gillar inte att jag numera är kontors-blek. När jag kom hem från England var jag ju brun!

Ja, det var det! Lite väl lite bilder... Men men. Ibland kan man inte tänka på allt :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback