En känsla

Jag har "drabbats" av en känsla som jag inte kan sätta fingret på. Det är något som gnager lite i det omedvetna och jag kan inte för mitt liv komma på vad det kan vara. Jag tror inte det är något negativt men kanske inte heller helt positivt, som om något jag missat eller något jag glömt... Så otroligt störande att inte komma på det. Det är något jag missar! Något jag vet att jag vill skriva om eller prata med någon om, något som har att göra med mig och mitt liv. Något jag vill göra? Vad kan det vara... Det är något jag missar. Please tell me!



Bara för det blir det en random bild, för den har ju inte heller med "saken" att göra. Saken jag inte vet något om... Snygga skor i alla fall! Jak&Jil såklart.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback