En "liten" sväng på stan

Dagens 1½ timmes projekt (köpa kappan) blev till hela-eftermiddagen-projekt istället. Men men. Nu sitter jag mätt och belåten och vill helst av allt krypa ner i sängen och sucka djupt. Men det är en stor hög med rena kläder som t'cker just hela min säng så jag skjuter på det en stund till. Sen kan jag också säga att det nog ska vara första gången jag (som äldre/vuxen) gråter för att jag inte får fika (!). Att jag hade så låg blodsockernivå att jag dessutom väljer att gråta mitt inne i en proppfull 7-Eleven butik. Jaja, någon gång måste ju vara den första.

Ska lägga in bilderna från gårdagen i datorn nu och imorgon lägger jag förhoppningsvis upp dem här :) Ha en fin kväll!

Pusss :-*

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback