Fina presenter från fina kollegor

Idag blev jag avtackad på jobbet av alla fina kollegor och det sades många fina ord om mig. Blev rikigt rörd men lyckades att inte gråta hysteriskt (lite olägligt kan tyckas). Jag vet liksom inte var jag ska ta vägen när jag får höra massa fint. Tack för alla fina ord ♥

Det serverades prinsesstårtor, bara prinsesstårtor - min favvo! Jag knep en rosa ros också (det får man när man fyller år eller blir firad på något sätt, annars är det ju lite smått fult;) Mums! Sen fick jag presenter också! MASSOR med ROSA prylar, många Rahmqvist produkter men också ett rosa kollegeblock och block från nån annanstans. Det känns som om budskapet gått fram och att jag lyckats sälja min image ganska bra! Haha! Fick också ett jättefint halsband i silver med två hjärtan - väldigt snyggt! Sen blombuketten! Rosa, rosa och med ett hjärta i <3 Som sagt, folk känner mig och alla vet att jag gillar rosa och hjärtan. Underbart!

Kolla så fint allting är!



Blommor! Rosa - check, hjärta - check, romantiskt - check!



Hjärta!!! ♥



En kartong fylld med rosa prylar - hallelulja! (vet jag kan verkligen inte stava det ordet, makes no sens). Bland annat rosa Rahmqvist sand (!) men jag kommer lätt hitta på ett användningsområde till den!



Mitt halsband! Visst är det fint!



Det var det det. Tack igen alla fina kollegor! Vi ses när jag kommer och hälsar på igen :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback