Gissa lördagens outfit!

Jo, den här sköna t-shirten! Jag beställde den från Lokalpatriot.se och fick den bara en eller två dagar efter beställning - tip top! Dock är den stor som ett 10-manna-tält så det var väl inte bra. (Hett tips, ta inte Medium i storlek om ni har samma storlek som jag i vanliga fall, satsa på minst Small!) Men jag tänkte sätta ett skärp eller en kjol i midjan så jag får någ till någon så när passform ändå. Jag tänkte ju köpa en sån här "turist t-shirt" redan i Brighton men vi hittade inga bra, så nu passade jag på - lagom till Brighton Reunionen på lördag ju!

Sen blir det nog en ypperlig sovt-shirt att drömma söta Brightondrömmar i :)



I ♥ Brighton.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback