Halsont = inte många knop

Vad irriterad man kan bli! När man liksom är peppat och känner sig redo att träna som bara den, ställer sig lite halsont i vägen. Lite och lite, det gör faktiskt ganska ont :( Och då ska man ju som bekant inte träna... Damn. Men men. Om jag fortfarande är dålig imorgon kör jag på Pilates istället för Body Combat. Det är inte lika konditionskrävande så det kan nog bli bra!

Vaknade redan kvart över sju av någon outgrundlig anledning, kan vara nån som smällde i någon dörr eller liknande. När jag bokat av PowerStepen la jag mig i sängen igen och läste lite på Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Och nu är jag här! Dags för en dusch kanske?!

Kan också säga att jag faktiskt lyckades röja ut en hel del ur utrymmet under trappen (mitt lilla föråd). Så det jag har kvar att göra är väl idag är lite roddande och fixande :) Får inte glömma min date med Sofie kl 13 heller!

Puss å kram hela dan!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback