Hej hej från skogen! Nu åker vi fr

0-5310870c3d0dd6f4820a34eeb2210a18.png

Kolla varifrån!

Hej hej från skogen! Nu åker vi från Ullared och Ge-kås efter en dag med shopping bland ca en el två miljoner människor. Dagens bästa: spikmatta för 349kr. Dagens roligaste: 3-killen som raggade precis när vi skulle gå och erbjöd mig jobb:p dagens finaste: Amanda och Sofie! Ha en fin kväll. Pusss


Fina kommentarer
Postat av: Pralina

Kul, jag köpte också en spikmatta igår. :) Men min var mörkgrön och man fick med en väska och en avslappningsskiva. Fast den var dock dyrare också. :)

Postat av: Emma

Aha! Finurlig liten grej. Har en bra känsla av att den kommer göra mitt liv fullkomligt :) Pussss

2009-08-20 @ 14:10:30
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback