Hem ljuva hem

Nu är jag hemma igen. Tog mig ca fyra timmar och hundrafyrtioelva byten med buss/tåg för att komma hem. Inte så tokigt ändå. Sen kom mamma och mötte mig vid Centralen som tur var :) Har haft det så underbart mysigt med Amanda och Sofie där ute i skogen men nu var det som man brukar säga, riktigt skönt att komma hem. Har ju varit på vift sen i fredags eftermiddag. Är också riktigt stolt över att jag tältade hela två nätter och inte klagade en endaste gång, jag tycker till och med att det var riktigt mysigt emellanåt :)

Nu ska jag nog tänka på refrängen. Har hört att vädret ska bli bra även imorgon (gick en promenad efter frukosten idag i shorts och linne och sen solade vi innan lunchen) så då blir det nog seriös-solning. Måste även kolla upp lite vad gäller plugget som startar 26e augusti. Jag blir inte klok på hur jag ska betala in kåravgiften?! Har inte fått någon som helst info om det, bara att den ska vara betald den 26e. Gaaah.

Sov sött och godnatt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback