Hem till Sthlm igen

Just nu sitter jag och försöker peppa mig att INTE åka "en sväng" förbi IKEA. Jag skulle ju behöva en byrå i mitt rum att gömma en massa prylar i. Behöver ja. Men samtidigt, nej. Jag borde inte köpa någonting eftersom jag kanske inte vill ha just den byrån sen när jag väl flyttar = pengar i sjön. Man kan nästan höra kugghjulen röra på sig i mitt huvud. Vad göra? Mitt intellekt (jepp har faktiskt ett sånt) säger att jag ska ta sätta mig i bilen och inte stanna förrän jag har parkerat utanför vårt hus hemma på Lidingö. Det får allt bli så. Ska "bara" packa ihop mina prylar jag så fint spridit ut över gästrummet... Sen blir det till att åka hemmåt!

Ska faktiskt bli mysigt att åka hem själv, även fast jag inte åkte själv längre sträckor förut så ska det bli trevligt. Lyssna på musik, tänka lite och bara vara. Får någon för sig att ringa mig under de närmsta timmarna (vet inte exakt när jag åker) så kommer jag inte svara. Har jag däremot inte skrivit något här på bloggen vid niotiden ikväll kan det ju vara gulligt om någon tänker på mig och kollar efter så jag inte blivit road kill eller nåt sånt ;) Haha. SKOJA! Mamma om du läser det här, radera det ur ditt minne! Vi ses om några timmar, med både mig och bilen i behåll!

Och just! Festen igår var riktigt trevlig! En massa, massa folk var här, 84pers! Hälften visste man vilka de var och den andra hälften var sånna som visste vem jag var men att jag var kanske tre- fyra år när jag träffade dem senast. Noll minne från den åldern! + att alla ser likadana ut när de har grått hår, glasögon, kostym/dräkt - alltså alla ser nästan likadana ut när de blir äldre ;) Tack för igår farmor och farfar!

Puss på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback