Idag börjar jag skolan!

Regnet faller där ute och det låter när det landar mot fönsterbläcket... Idag börjar jag skolan - Modevetenskap! :) Jag ska bege mig till Sthlms universitet strax innan elva och sen ska jag hitta Aulan där jag ska spendera fyra timmar - Välkomstdag - innan jag får leta rätt på min instutition och registrera mig! Ska också lyckas skaffa mig ett SL-intyg, och efter det kan jag vara någolunda lung ett tag... Tills jag kommer på nåt annat att oroa mig för ;) Allting har ju en första gång och det är nog alltid lika nervöst när man ska börja på en ny skolan. Fast... Denna skolan är ju inte riktigt en skola med klasser på 30 pers utan snarare ett megastort skolområde med ca 270 pers i varje "klass". Nemas. Och vad jag ska ha på mig? Nepp, inte kommit fram till något än ;)

Ha en fin dag och håll tummarna för mig!

Pusss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback