Inspiration

Igår när jag träffade Josefin hade jag på mig det här (länge sen sen en outfitsbild tycker du inte? Intresseklubben anntecknar...). Mitt 40krs linne från Lager 157 som jag köpte i Gällsta när jag var där med Amanda och Sofie. Fick lite bråttom igår när jag skulle till tåget innan träningen och drog på mig ett nitbälte och min gröna kofta över. Först då insåg att jag i princip kopierat/inspirerats av Sofies "Ullareds-outfit" (det hon hade på sig när vi åkte dit i förra veckan). Hehe. Ganska kul ändå. Jaja, här har vi resultatet!



Jupp. Notera att jag verkligen fixat frisyren för detta kortet! Ehh...



Vad jag slänger på mig idag får bli nåt snarlikt, var ju så skönt att trippa runt i denna stora linne-klänningsgrej!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback