Inte helt pepp

Idag har jag inte haft en sån där fantastiskt klockren dag som jag hade nästan hela förra veckan. Men hey, man kan ju inte ligga på topp hela tiden. Misstolka mig rätt, jag är glad, jag är frisk, jag är sugen på något och jag slutar snart, inget allvarligare fel på mig alltså. Men bara grejen att jag trodde det var tisdag eller något sånt när det bara var måndag, och att det ringer som tusan periodvis (ovan) och att jag inte är helt pepp på att träna sen. Ska ju bara hem och byta till träningskläder och sen iväg igen till Aerobicsen... Loijs hotar med Body Pump också, men vi får se... Vill ju hellst inte ha biff-armmuskler... (Dagens i-landsproblem månne?)

Avskedsmiddagen för Lotta är spikad nu föresten! Tjejen drar till Österrike - igen! - för att plugga en termin utomlands. Perfekt för att få lite omväxling på KTH studierna, men sorgligt för oss hemma i Sverige. Hon är ju bright den där tjejen alltså! Go Lotta, go Lotta!

Har också kommit fram till att jag är grymt sugen på fest. Alltså riktigt fest. Har inte fått slå runt på ett tag nu, inte heller har jag fått lufta (några) av mina klackar på något dansgolv på länge. I think I need it! Om det inte händer nu till helgen, får jag nog vänta till nästa när jag drar till Visingsö på Reunionparty! Om jag så ska fixa festen själv :D

Äsch då. Puss så länge. Är antagligen tillbaka ikväll, lite piggare, mycket svettigare (förhoppningsvis nyduschad efter träningen)!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback