Kick ass sexy dress

För att kontra med det gulliga inlägget nedan (hål-i-tänderna-söta-klänningen) ska jag visa er vad jag hittade för skönt klänning igår på H&M. Först tänkte jag inte ens testa den (vet med mig att de där tiiighta kläningarna inte sitter alltför bra på mig alla gånger), men den här gången grabbade jag tag i just en sån där tight förmåga. Och gissa vad?! Den satt som en smäck! Kanske lite pga den mycket tighta passformen och gissa nåt mer! Den höll in som bara den så jag ser ju riktigt tight/fit ut i den allså. Kunde därför inte, inte köpa den. Det hade varit skammligt.

Så nu måste jag och min sexy dress få gå ut och dansa av oss! Set a date babes!



The front, lite svårt att fånga den på bild, men det är som massa tygremsor som är fast sydda till varandra horisontellt liksom... Öh.. Nej det går inte att förklara - måste upplevas ;)



Som fin, fin detalj har den en synlig dragkedja där bak. Grrr!



Close up. Och nej, den är inte grå, men blixten på kameran kan ju ställa till det en del.

Gillar vi? Jag älskar! <3

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: nadja

vilka jätte fina klänningar :9


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback