Kompensation

Efter Loijs och mitt tuffa träningspass (svetten rann från oss! Var sjukt varmt i salen och ja, vi var ju bara 40 pers där inne) åkte jag in till Östermalmstorg och träffade Josefin för lite trevligheter! Vi gick till Cremé där vi fick i oss lite energi och sen gick vi ut i Stockholmskvällen. Jag kunde inte låta bli att köpa en McFlurry Daim - så det gjorde jag. Sen traskade vi vidare och hamnade tillslut i Gamla stan där vi tog oss ytterligare en glass - tänka sig. Känns som om mitt träningspass är kompenserat - lätt. Om jag inte dessutom ligger på minus igen? Aja. Ska träna imorgon igen med Loijs, Shape. Har aldrig testat det förut men jag kan tänka mig att det är lite smidighet, styrka och sånt. Sen ska jag och Loijs inta lunch på något nytt (man har ju en vana att alltid gå till samma ställe) och kul ställe för god, god sallad. I can't wait!

Kanske att man ska tänka på refrängen nu då? Måste se till att vakna kl nio i alla fall för att ringa SU och fråga om kåravgiften osv. Suck. Sen kan jag släppa det! Yes!

So long. Puss å god natt!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback