Komvux

Jajamensan, jag ska minsann plugga upp både Engelska A och B i höst har jag tänkt. Tänkte att eftersom jag varit i England ett halvår passar det ju ypperligt att fixa till betygen när man har möjlighet. Planen är att tenta upp betygen till minst VG (hade G innan). Ska dit i nästa vecka och hämta anmälningsblanketter, listan på vad jag ska läsa för böcker  osv. Weho! Ännu ett steg i rätt riktning! :)

Happy, happy.



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Får man tenta upp betyg nu? Jag hade för mig att de ändrade det för nåt år sen så man bara fick tenta upp kurser man itne hade fått betyg i.. Men jag kanske minns fel?

Postat av: Emma

Tror man har detta året på sig också. Och syrran sa att det funkar nästa år med. Men jag kör på nu i höst, snackade med nån på Komvux så det var inga problem! :)

2009-08-05 @ 15:12:56
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback