Lägesrapport

Ligger ner på sängen och pustar lite. Tränade Power Step kl 12 idag och det var minst sagt jobbigt! Jisses vad jag svettades :-O Har aldrig testat just det passet innan så det var en överraskning hur jobbigt det var, konditionsmässigt alltså. Man hoppar upp och ner som en galning på stepbrädan och gör lite koregrafiska övningar och mitt i allt varvar man med att lyfta skivstången. Phu.

Nu väntar jag på att lillasyster yster Maja ska komma hem så vi kan åka in till stan och Djurgården - Josefina. Mamma, Maja och jag ska nämligen ha en liten After Work tillsammans :) Kommer bli mysigt! Hoppas solen håller sig framme tills fröken Maja kommer hem...

Puss å hej så länge.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback