Lockigt med plattång

Jag exprimenterade med mitt hår i fredags. Jag lockade nämnligen håret med en plattång! Motsägelsefullt? Jo, jag menar det! Men riktigt smidigt var det. Jag får i princip panik av att locka mitt hår med locktång då det tar ca 100 år att gå igenom hela håret (har väldigt tjockt hår), så att göra det med en plattång gör det hela mycket lättare! Visst det tar fortfarande lång tid att gå igenom hela håret men oj så mycket lättare det är! Kolla in hur tjusigt det blev i fredags!



Crazy curls så att säga!



Det slutgiltiga resultatet, nålade fast håret lite med just hårnålar, hade blivit lite too much annars!



Sotade ögonen! På med paljett-väst-bolero-grejen samt heelsen och jag var redo för fest!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

SNYGGING!!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback