Min lördag

Jag hade en oförglömmlig lördag i lördags. Sen att jag fick ta igen det på söndagen är ju en annan sak. Men här kommer bildbeviset! Jag skrattade så jag fick ont i lördags kväll! Love you girls <3



Jag väntade på båten ut till Grinda på Gåshaga Brygga. (Om man försätter bort runt hörnet till vänster kommer man till mitt hus efter 10 min :)) Fint väder - check. Varmt - check. Matsäck - check.



Första doppet, väl framme på Grinda. Skööönt!



Vattenmelon. Sög i mig mer än ett kilo tror jag bestämt. Gott!



Strålande bra väder och fina båtar att kolla in.



Jag och fina Lotta <3 Solen träffar oss ganska bra så vi ser sådär likbleka ut...



Min sallad! Måste säga att mina matsäck vann i alla kategorier!



De andras lunch, grillade korvar som egentligen var kokkorv ;)



Sallad är gott :)



Fina tjejer :)



Sen fick vi springa till båten (vad är grejen med att de kommer mycket tidigare än beräknat?!) och trängas med alla människor. Kramkalas!



Eva och Therese softar.



Thereses brorsa var också med :)



Till kvällen åkte fodralet på. Tog tyvärr bort helkroppsbilden (?). Men tänk tight, kort och synlig dragkedja i ryggen med mina blåa höööga heels. Najs.



Vi käkade hemmagjorda hamburgare - gott gott! - utomhus i det sköna vädret hos Eva.



Skål!



Vi flyttade in när det blev lite kyligare och myggen kom fram (har kliat sönder mig på benen pga de elaka rackarna!)



Fina tjejer! Amelie och Therese!



Vin och kaffe - utlimat kombo för en festlig kväll :)



Amelie fixade musik i djungeln!



Ni är bäst!



Ni också!



Gud så fint.



Vi spelade Tabu (sjukt kul - iaf det jag kommer ihåg), Amelie blev bekymmrad över nåt...



Vi åkte till Söder för att inta dansgolvet på "Ett ställe" (stället hette så).



Puss!



En ful-puss?!



Sådär ja :)



Jag fixa sista touchen på maken.



Bästa. Bra pepp innan vi hoppade av på Söder!



Nån finlandsvensk gubbe försökte ragga på mig. Jag dissade (tydligen) stenhårt. Trots att han snackade om mina klackar som han inte förstod hur jag kunde gå i. Ha!



Väl på "Ett ställe". Känn pepp!



Tror bestämt det begav sig ganska bra här (för min del iaf).



:)



Sista bilden i kameran. No memory at all... ;)

Vilken lördag säger jag bara. Störtskön! Dock var ju gårdagen något man inte vill minnas... Det sitter i ganska bra idag också tyvärr. Får se om jag pallar att träna i eftermiddag :P

Puss så länge!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback