Min tillkommande

Jag mailade en tatueringsstudio en kollega tipsade om på Söder och frågade om de kunde hjälpa mig att rita klart rosetten jag vill tatuera. De kunde hjälpa mig och det ingick i priset! Priset beror lite på var jag vill ha den samt hur stor jag vill ha den, mellan 1400 - 1900kr sa han i mailet. Fasen vad kul! Nu måste jag bara spara pengar till det först innan jag ens kommer i närheten av att boka en tid :)

Åhh. Längtar! Fast... Jag måste också bestämma mig 100% var jag vill placera den. Nu funderar jag på sidan av kroppen, på revbenen (aj aj aj!!) liksom. Hum... Sånt här ska man tänka noga på! Eller på ryggen vid svanken till höger, strax över rumpan. Svårt att förklara! Men typ :)

Jag tror jag har bestämt mig var jag vill ha den! På min
högra sida av kroppen på revbenen liksom, precis under där BHn går runt kroppen om det går att förstå vad jag menar?! Tror det skulle vara kalas!



Kom till Emma!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback