Morning walk

På min tio minuters "långa" promenad till jobbet hinner jag vakna till lite. Jag lyssnar på musik (är förövrigt jätteless på musiken i min iPod... Emil kan jag komma över och ta lite musik av dig innan helgen? Please:), jag dansar lite när jag går, går i takt med musiken och mimar när jag kan texten. Sen tänker jag på fina saker och njuter av det härliga vädret (idag iaf). Måste säga att det är en fin, fin start på morgonen!

Livet är fantastiskt!



Så här glad (dock lite trött) var jag i skogsdungen bakom jobbet i morse. Nytvättat hår är så härligt! (Glad för minsta lilla grej idag verkar det som?! Back to normal alltså.)



Lite outfit. Lång gammal (två-tre år?) chiffong klänning från Ellos, vit kofta från Nice och ny väska från Lindex! (49kr's fynd i skinn!)



Kilklackarna på fötterna. Visst är väskan härlig? Massa färg och perfekt storlek.



Fast... Jag kunde inte riktigt bestämma mig för om jag gillar den eller inte. Lite fulsnygg sådär. Tror jag gillart. Ja det gör jag! :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback