Morrn morrn!

Godmorgon! Ny vecka och nya tag som sagt. Härligt. För mig ska jag inleda veckan med att läsa massa kapitel i kurslitteraturen till föreläsningen på onsdag. Det gäller att vara förberedd! Tänkte sätta mig på något bibliotek där jag inte kan bli distraherad av allt jag blir distraherad av här hemma, typ internet, Facebook eller att ev sortera in bilder i mappar ect ect - allt annat än att göra det jag ska helt enkelt. Först ska jag kräva tillbaka mina pengar från Monki så jag kan släppa det. Ringde dem nyss och ska komma in med kvitto och ett kontoutdrag och sen ska det vara löst förhoppningsvis!

Är tillbaka senare i eftermiddag. Ha en strålande fin dag!



/emma.

P.S. Jag älskar att jag pluggar Modevetenskap!!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback