Mot Stureplan

Alltå, jag åker snart dit bratsen flockas - där det är som tätast med brats - dem är överallt på Stureplan! Nu kanske detta är hyckleri från min sida kan ni tänka, jag menar jag bor ju på Lidingö av alla ställen. Tyvärr måste jag nog slå hål på alla klyschor kring det och mig. Jag har bott här i sammanlagt snart fyra år (ett år när jag gick i nian och sen nu sen september 2006 och minus mina sex månader i Brighton) och känner mig inte direkt som en inbiten brat. Stockholmare visst, jag bor ju här just nu, men alla fördommar kan ni ta dit pepparn ryker! Jag jobbar, betalar hemma och sköter mig själv. En helt vanlig svensk tjej helt enkelt. Eller ja inte helt vanlig, jag är ju one of a kind ;) Brukar också dra till med att jag kommer från Uppsala och har bott i Strömstad i sex år, det blanserar i alla fall upp lite :P Okej...? Hum.

Sidospår? Sidospår.

Jag ska alltså in till Stureplan och träffa Elina! Det var på tiden! Vi har inte setts än sen jag kom hem innan midsommar, men har man ett busy life så har man :) Sen kl 18.30 ska jag köra en timma tuff Body Combat!

Puss på er och ha en fin dag! Solen strålar där ute!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback