Nånstans mellan Tranemo och Nittorp

Jag har överlevt! Tältandet sen i fredags har gått över förväntan och baksmällorna inte alltför påtagliga. Ska definitivt berätta mer om Visingsöbravaderna med bilder! Just med de här raderna tänkte jag bara meddela att jag är i säkert förvar mitt ute i skogen hos finaste Amanda mellan Nittorp och Tranemo någonstans. Känns tryggt. Hästar som betar utanför husknuten och det är lugnt och stilla i skogen. Härligt. Fridfullt på något sätt :)


Imorgon ska sötaste Sofie komma och plocka upp Manda och mig för att åka till Ullared för shopping. Erhm, inget större shoppande för mig dock. Jag ska ju ta mig hem också! Men Manda ska shoppa desto mer eftersom hon snart ska flytta till Gbg för att plugga - perfekt!

Kan också meddela att att duscha var det skönaste på länge. Kanske speciellt efter en helgs tältande och campingliv som jag förövrigt fixade galant - för att vara mig. Men nu får det vara nog med det för ett sekel eller två ^^

Godnatt och sov sött!

Pusss /emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback