Put the blame on me

Trött. Igen. Inte så konstigt om man tänker på hur jag ränner omkring om nätterna. Fy Emma. Igår var jag kvar hos Emil till ca halv tolv eller något sånt. Vi började titta på Harry Potter och Fenixordern och jag tänkte dra mig hemåt vid lämplig tid, men de där filmerna är ju väldigt bra så jag blev kvar - to the bitter end. Sen fick jag lydigt gå hem (dö-läskig den branta trappan var föresten när det var mörkt!) min 15-20 min långa promenad hem. Men det var riktigt mysigt att sitta där med Emil, käka tortelinis (typ det enda vi åt när vi var ensama hemma i tre veckor) och kolla på film i hans lägenhet. Förstår att det måste kännas fantastiskt lillebror! :)

Så jag skyller på mig själv när det gäller min trötthet. Ikväll ska jag däremot försöka ta det lugnt. Tänkte åka till Lidingö Centrum - eller Fältan - och hitta ett par bra träningsbyxor. Jag tänker svart - de ljusgrå är ju inte så nice när de blir blöta av svett ;) Skönt med ett "uppdrag för dagen" dock dumt att uppdraget innehåller ordet "shopping"... Efter det ska jag raka vägen hem och kanske leta fram resten av mina träningskläder som jag misstänker är djupt nergrävda i utrymmet under trappen.



Hade mycket hellre legat kvar i sängen i morse... och snusat någon i nacken.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback