Pysslar vidare...

Idag blir det massa pyssel hit och dit. Ska in till stan efter att jag så nära som städat lite på mitt rum och fixa SL-kortet (det jag tjatar mest om här på bloggen just nu) och annat smått och gott. Ska även till Universitetet igen tänkte jag och gå på den där "biblioteksrundvandringen kl 16", Satsa en timma - spara hundra heter det fyndigt nog. Tänkte också köpa två av kurslitteraturen på Frescatis Akademibokhandel - de var slut på nätet! Well, well. Dags att sätta igång då!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: kajsa

nej, kommer från åland. har bott här sen april. mamma är härifrån dock och halva släkten bor här så jag känner mig inte helt ny liksom. du då? vart i sthlm bor du nu?


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback