Skjuter gärna upp saker...

Det där jag sa om att städa på sängen? Pyttsan heller. Istället fastnade jag i köket med mamma där vi har lagat mat. Det står exotisk korvstroganoff på menyn. Ska bli gott! Så först efter det antar jag att jag kommer komma ner till mitt rum och börja kriget med grejerna på sängen. Måste ju ha någonstans att sova ikväll om inte annat ;) Myser förövrigt runt i en stor slapp, linne-klännings-grej från Lager 157, fick betala det makalösa priset på 40kr för den. Ja, det är ju förskräckligt.

Antagligen ska jag fixa vidare på mitt rum efter maten och är nog tillbaka först imorgon igen. En ny dag och nya tag. Fast en dag med semester å andra sidan :D Tror bestämt jag ska kolla på Twilight för femhundraelfte gången ikväll sen (när jag städat sängen alltså), köpte den på Ullared! Lycka.

Btw, jag är JÄTTEGLAD. Lycklig och jag bara ler. Det är fantastiskt. Livet är fantastiskt.



Mina fina tjejer när vi gick en promenad vid Tranemosjön i tisdagskväll ♥

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: emelie hedljung

aaaah va söta ni är:D

2009-08-24 @ 20:33:51

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback