Skogshuggare

Igår gjorde jag nåt dumt när jag var i Lidingö Centrum. Jag köpte nämligen en klänning... Men det är faktiskt exakt en sån jag velat ha i 100 år! Nåja, några månader eller ett halvår iaf. Riktigt tjusig och den passar perfekt nu när jag ska campa i två hela nätter, sådär skogshuggare-inspirerat liksom. Grymt ju. Börjar dock bli lite skakig i knäna (faktiskt! Saknar helt scout-skills) med tanke på att jag ska tillbringa två nätter i "förhoppningsvis" blöt och klibbig miljö utan faciliteter som helkaklade badrum, guldkranar osv. Fy katten. Vi ska bara slå upp våra tält på nåt ställe där det finns plats, nära vattnet och bo där. I. Två. Dagar. Aja. Det som inte dödar härdar har jag hört...



Hej hej skogshuggare!



Diggar klänningen riktigt mycket!



Rosett i håret till och med, (måste ju bryta av den "hårda" looken i övrigt^^).



Bälte i midjan - check. Tror det är lite min grej, rosetter och bälten i midjan. Fina grejer tycker ni inte?



Införskaffade även ett nitarmband igår - så snyggt - som jag matchade med två andra armband. Alina, ser du att det bruna flätade armbandet är det vänskapsarmbandet jag fick av dig för många år sen?! Det är ju bara moderiktigt nu! :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback