Sköna dagar

Idag väcktes jag av tassar mot parkettgolvet när Olle släppte in Hugo i mitt rum. Han satte sig nedanför sängen för att bli klappad vilket jag lydigt gjorde. Jag kliade honom bakom öronen och både han och jag gäspade. Sen tröttnade han och gick. Jag kollade på klockan, 9.55, dags att gå upp. Efter frukosten tog vi oss en promenad, Hugo och jag alltså. Sen gav jag mig av mot SATS och Step-passet vid 12. Skönt. Solen sken och jag var minst sagt slut efter passet. Kom hem, satte mig i solen en stund innan jag började sminka mig inför kvällens fest. Lotta håller avskedsfest i just kväll, eftersom hon åker till Österrike på torsdag! Snyft. Kul för henne men tråkigt för oss - i alla fall för sex-fem månader... Så fest it is! Fast jag funderar på om jag kanske ska ta bilen dit - börjar ju skolan imorgon - och skippa alkoholen. Man har ju lätt kul ändå! Jag tänkte grilla lax också  - perfekt väder för det - grillning alltså!

Nej nu ska jag antingen städa på rummet eller göra nåt skönare, typ softa. Softa! Ha en fab kväll, det ska jag :)



När jag och Hugo skulle ut på promenad. Han vägrade titta in i kameran. Illbatting!



Såja. Dock var det jag som fick placera mig framför honom för att ta detta kort. Envisa hund ;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback