Sommaren med Göran

Jag och mamma kom precis hem från bion nu, vi bokade biobiljetter lite impulsivt och oj vad vi skrattade! Haha. Så jäkla kul. Sverige kan ju! Hehe.

Innan körde jag in till stan för att mamma skulle byta en tröja och jag parkerade olovligt på en MC-ruta. Nervöst. Men sen flyttade sig bilen framför och jag kunde glida in i den fickan istället. Phu. Två sekunder senare kom mamma. Hon körde oss tillbaka till ön och där bänkade vi oss framför Sommaren med Göran. Bra bakis-medicin!

Nu ska jag lägga mig raklång på sängen och pusta lite till. Känner att baksmällan sakta men säkert börjar ge med sig nu. Skönt! Mycket skönt. Det var faktiskt på tiden om jag säger så!

Puss å hej.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback