The new haircut

Så, efter nio månader - då jag klippte mig sist - fick jag äntligen klippa mig. Mina toppar behövde det verkligen enligt frisörskan och glad var jag att jag fick möjlighet att klippa det! Innan var det mest en frisyr jag hade för nio månader sen (julas) som växt ut någon decimeter och några centimeter och bara var som det var. Men nu har jag lite fason på det igen. Visserligen kommer jag styla det annorlunda när jag tvättat det en gång, min bena kommer inte vara så mycket mitt på som den blev nu osv. Ja men ta en titt vettja - på det stora hela känns det bra! Fick flera gånger kommentarer om mitt makalöst tjocka hår också - och nu när det är lite uppklippt är det såå mycket lättare - skönt!



Hej, hej.



Playin' with it...



Helt okej ändå :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback