The reunion is coming up

Snackade lite med sötaste Amanda på msn igår kväll om bland annat reunionen på Visingsö den 15e augusti. Nu verkar det inte som om Sofie ska med (buuuhhhhh!!!) men Manda och jag kommer iaf slå upp ett tält (förhoppningsvis) och partaja med alla andra goa människor. Kommer bli så sjukt nice att träffa "alla" igen och stämma av vad som hänt sen sist! Sen ska jag ju hänga med Amanda tillbaka djupare in i bushen och slå läger där några dagar. Räknar dock med att bo i vanligt hederligt hus eller liknande och slippa tältet (?). Amanda föreslog Ullared och Lager 157 eftersom jag är shoppingnarkoman... Undrar om det är så smart ja ;) Kommer i alla fall bli fantastiskt att träffa både Sofie och Amanda några extra dagar! Sen ska jag hem och ha lite ledigt innan skolan börjar. Så jag får minsann lite semester jag med! :)



My feet in front of West Pier in Brighton a warm sunday evening. Love <3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback