The yacht week

Jag tror bestämt jag sa det förra året och nu säger jag det igen. Jag vill också spendera en vecka i Kroatien på en båt, en fet båt, en yacht närmare bestämt! Vad är grejen liksom?! Så svårt kan det väl inte vara att fixa? Nästa år igen då. Jepp. Nya tag och nya försök. Ska försöka komma ihåg det också ;) Antar att jag återkommer med ungefär samma rader om ett år igen, eller så händer det något fantastiskt och jag får också njuta av The Yacht Week i Kroatien (som alla andra lyckliga jäklar).

Livet är nice!


/emma.

P.S. Kosta typ 3800kr/per skalle om man är 8st, för en vecka på en båt, för fester utan dess like, turkost vatten och bara massa skoj. Typ värt det ju. Vilka hänger på?

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback