Tiden rullar på

Efter att ha fixat med bilderna från helgen och i veckan på Facebook nu, gick tiden åt. Känner jag att jag borde lämna dumburken för ett tag och gå ner i mitt rum för att ta reda på grejerna på sängen (räknar med några timmar...). Så bilderna från Brighton Reunionen får vänta här på bloggen.

Har förövrigt bokat in en massa träningspass på SATS den närmaste tiden. Kolla bara in. Är osäker på hur torsdag och fredag kommer se ut eftersom jag börjar skolan på onsdag. Så det kanske tillkommer ett träningspass eller två :)





















Hej hej hurtigbulle!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Sandra

hej :)

Hittade din blogg när jag googlade, kul att du också ska läsa modevetenskap! :)

Postat av: Emma

Hallå! Vad roligt! Kul att man kan hitta varandra genom sina bloggar :) Då ses vi antagligen på onsdag då, och alla andra 268 pers :P

2009-08-24 @ 19:06:17
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback