Tillbaka på onsdag!

Nu åker jag till Solna Centrum för att möta upp Calle och åka vidare till Visingsö. Börjar ha lite "second thoughts" ang. tältningen... Men vad tusan! Man lever bara en gång och helgen kommer bli strååålande kul! Yoowh jippie jippie hey!

Ha en fantastisk helg och börja på nästa vecka! Jag kommer tillbaka till Sthlm på onsdag kväll, så bloggen blir nog uppdaterad först torsdag :) Om jag inte skickar tusentals blogginlägg via mobilen vill säga. Troligen blir det så! Måste ju meddela hur bra jag har det hos Amanda och Sofie sen i Tranemo/Nittorp. Vi kommer få det så mysigt så! Men först blir det Visingö, tältning, alkohol och sköna människor! Fantastiskt.



Våran fina Hugo,
Emil är fotografen såklart.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback