Träna, träna, träna

Efter min lilla "rehab" på fyra dagar sen festen i lördags (erhm...) tränade jag för första gången den här veckan igår. Och jag ångrar djupt att jag inte åt något energifyllt och bra innan träningen! Jag var verkligen svimmfärdig efter ca tio minuters boxning. Muskelpasset jag körde timman innan var inte lika konditionskrävande - men ändå jobbigt! Har aldrig testat Muskel innan och det var lite blandning mellan Core och Body Pump, mycket smidighet och styrka med plattor (skivstångs-tyngder) och gummiband mm. Jobbigt!

Idag kör jag en vilodag, måste till Komvux och se över vad jag ska läsa på innan jag ska tenta upp både Engelska A och B. Måste också köpa linsvätska och en flaska vin inne i Lidingö Centrum - mycket att stå i!

Så här pepp var jag igår innan träningen... Jag kommer aboslut var minst lika pepp imorgon fredag innan Body Combaten - älskart!



Här är en gräsligt dålig bild på mina nya träningsbyxor btw. Lite loose-fit i tre-kvarts-längd.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback