Träningsfreak, jag?

Tydligen har jag gått och blivit någon typ av träningsentusiast sen jag började träna igen i juli på SATS. Kolla bara in mina bokningar på Sats resten av denna veckan och nästa (åker till Visingsö på lördag i ottan så helgen försvinner). Sen kommer jag hem igen onsdagen efter och då blir det seriöst med träning igen!

Min träning slutet v 32 och början av v 33. Herregud, blir ju helt slut bara av att se det ;) Men härligt är det!

Onsdag  BodyCombat - √
Fredag BodyCombat - √
Söndag Muskel
Måndag Aerobics
Måndag BodyPump
Tisdag  Step (eller något annat någon annan stans.)
Onsdag Muskel - √
Onsdag Box - hänger på om jag får sällskap... med Loijs! - √
Fredag BodyCombat

Woho! Känn pepp!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback