Tre öl med Rickardo

Igår träffade jag som sagt Rickard på stan. Vi gick till Café 60 (Igen I know. Jag går alltid dit! I brist på annat, börjar ju bli tråkigt...) först och jag tog mig en mandelbisvi och te. Sen skulle Rickard möte upp lite kompisar för en öl eller två och innan dem kom in till stan tyckte han att jag skulle hänga med på en öl med honom. Det tackar man ju inte nej till, har ju inte druckit öl på väldigt länge (typ bara en gång sen jag kom hem från England!). Vi drog därför till Söder och satte oss på nåt ställe, snackade mer Brightonminnen (åhhh) och hade det supertrevligt. Han är så skön den där Rickard! Och det är ju så kul att kunna snacka om Brighton med någon som också varit där, som vet allt, vet vilka alla personer är och som delar minnen med allt som hände. Oslagbart. Sen kom Rickards kompisar och vi gick till någon annan bar/pub där man kunde sitta ute i den varma kvällsluften. Härligt. Jag hann få i mig tre öl och klockan blev halv tio när jag begav mig hemmåt. Stötte på hela två kollegor på vägen hem också! Hehe. Kände mig ganska "pratig" som man kanske kan tänka sig...

Längtar till nästa helg då jag ska få återse i alla fall några från Brighton-tiden. Miss you guys!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback