Två dagar kvar

Idag är det onsdag. Bara två dagar kvar på mitt jobb nu. Känns kontigt. Efter tre år här (eller jag 2,5år minus Brighton-vistelsen) ska jag sluta och gå vidare. Grymt härlig känsla iofs :) Men ändå. Två och ett halvt år på samma ställe - det är en hel del det...

Idag ska jag i alla fall ta tag i mig själv och träna, träna, träna! Jag och Loijs kommer kick some ass! I alla fall på boxningen, och säkert på Muskel-passet innan också. Helt övertygad. Och juste,
jag har på mig typ det här idag.

Sen kom jag på att det är hög tid att börja packa inför Brighton reunionen på Visingsö i helgen. Jag åker ner tiiidigt på lördagmorgon (tåget går 6.21 från Centralen = jag måste ta nattbuss in till stan. Svälj.) och kommer fram 12.25 till Visingsö. Ska ta mig till nåt ställe som heter Näs, men det är allt jag vet - jag har ju aldrig varit där tidigare! Förhoppningsvis kanske jag möter upp Amanda (?) lagom till att jag gått vilse ;)

Packa alltså...

[X] Bikini + handduk
[X] Pyjamas!
[X] Smink, krämer, schampo osv.
[X] Strumpor + undies
[X] Kjol x 2 (blommigt och svart)
[X] Klänningar (randiga och stora svarta t-shirten?)
[X] Koftor (blåa längre, svart och vit) - ehh?
[X] Varm kofta/fleece
[X] Sneakers, Gladiatorsandaler, Kilklackarna
[X] Linnen x 5 (färgglatt och svart/vitt)
[X] Randig tröja x 2
[X] Ett par jeans
[X] Sovsäck o liggunderlag (!) - kudde?
[X] Jacka (skinnjacka eller trenchcoat?)
[X] Lite bling, bling!
[X] Minst ett bälte! (2st)
[ ] T-shirt x 2
[X] Leggins
[X] Sjal x 2 (max!)
[X] Handväska x 2 (lilla volang söta röda!)
[ ] Kavaj hade ju varit flott (men osmart?!)
[X] iPod + bok (attans att jag bara har en tegelsten till bok just nu...)

[X] SPRIT!


Oj, herregud. Jag får inte glömma att jag ska släpa allting själv till den där jäkla ön också! "Bara" fyra byten på ditresan... Visserligen ska jag till Sofie och Amanda ett par dag till onsdag så jag behöver ju en del grejer :) Sofie tipsade om "vandrarkängor" eftersom hon säkert kommer tvinga ut mig på skogsmulle-bravader (haha). Mitt svar på vandrarkängor blir sneakers :) Men seriöst, jag måste ju minska packningen rejält om jag vill att mina armar ska överleva resan till och från skogen där runt Visingsö och Tranemo...

Pusss!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Soffan

Fan emma, hur skall du få plats i mitt rum? Halva min garderob är utspridd på golvet p.g.a för litet utrymme.....

2009-08-12 @ 12:34:11
Postat av: Emma

Haha!! Positivt tänkande stumpan! Jag ska försöka få ner allt i en LITEN väska.. Vakuumförpacka?! Ska bli så kul att ses snart vännen!! Pusss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback