Vad händer och fötter?

Sjukt dålig rubrik - I know. Men ja, vad händer då? Det är fredag idag (trummvirvel!) vilket innebär helg! Bra grejer. Imorgon ska jag sätta mig på en Skärgårdsbåt kl 10.30 ut till skärgården och Grinda med massa fina babes (och en kille som jag inte träffat än). De kanske ska åka ut redan i eftermiddag och tälta till imorgon, men nja. Det hinner jag nog inte... Måste fixa matsäck och gott till imorgon också, måste göra nåt gott annars är det så trist liksom. Verkar som vädret kommer hålla i sig och då kan man räkna med att jag ska absorbera vart endaste liten solstråle! (Kontorsråttan måste få lite färg på näsan). Så handduk, bikini, massa vätska, mat och solkräm. Strålande! Känns kul att jag får lite hav och vind för en gångs skull, som jag skrev om här om dagen. Ser verkligen fram emot det!

Sen ska jag självfallet hinna med att träna också, redan idag blir det Body Combat på Stureplan (igen) och sen på söndag ska jag testa Muskel klassen, har inte testat det förr så det ska bli kul! Känns som om det kommer bli en bra helg hörrni!

Du är i mina tankar finaste S.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback