Vette katten

En ny dag, en ny vecka, en ny månad. En ny start? Visst är det väl många som börjar sitt "nya liv" på just måndagar? Som för att ställa helgens svullande till rätta. Egentligen har jag inte ens tänk tanken att göra det den här måndagen. Aja. Sidospår! Måste ändå säga att jag är riktigt duktig när det gäller min träning, snittar på fyra timmars (hård) träning i veckan nu! Idag blir det Aerobics t ex. Jag ser än så länge ingen direkt skillnad på min kropp (är ganska bra på att "kompensera" med bakverk, godis och annan skit...), möjligtvis att jag blivit starkare och ökat på konditionen - och det är ju inte fy skam det inte! Tummen upp för mig!

Annars då?! Hum. Vet inte så noga. Kan inte riktigt bestämma mig för vilket humör jag är på dag... Det har börjat ringa ganska bra på jobbet också. Hum. Ska bli skönt att göra annat i höst känner jag :)

Puss så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback