Amatör

I onsdags var jag ute med Hugo på promenad. Det var så härligt kallt ute och frost på allting så jag kunde inte låta bli att ta med kameran och leka fotograf. Vissa av bilderna gillar jag verkligen, sen är dem kanske inte alls "bra" men det har inte alls med saken att göra. Här kommer dem, en kavalkad av bilder!



Vår frostade blomkruka.



Brevlåda och rosenbuskarna, dock roslösa.



Nypon.



Uttråkad Hugo.



Kan vi inte gå nu istället?



Det här är vad vi ser från våra fönster i huset. Jag bor alltså uppe på slänten till höger på bilden (ja det syns ju inte just på denna bilden men iaf).



Tycker ljuset var så fint mellan träden.



Hugo nosar.



Mina fötter i otrendiga men ack så varma och sköna stövlar när det är minus ute.



Det var ju inte riiiktigt så mörkt i skogen.



Typ så här ljust var det.



På promenad ja.



Nosar "lite" till.



Vackert.



Det är verkligen fint där jag bor, det blir liksom extra fint när det är kallt och frostigt ute, det blir liksom klarare på något sätt. Ja, det är vackert.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback