Antiklimax

Nu är julen över. Igen. Hade en mycket mysig julafton igår hos farbror T i hans stora hus med massa släktingar. Vi var 22 pers så det var jäkligt mycket julklappar om man säger så... Ett rejält berg verkligen! Var ganska rörigt ett slag, vi började med att dela ut alla klappar och sen går man runt och öppnar en julklapp, en och en. Efter en stund sket sig det ganska rejält och man öppnade julklappar lite hur som helst. Hehe. Men så kan det gå! Lika kul för det. Jag åkte hem med Farmor och Farfar (F&F) med lillebror Emil och där är jag nu. Åt nyss frukost med F&F och Emil sover fortfarande. Sen är det tänkt att Nils ska komma upp idag... Men han missade tåget! Helt otroligt. Så han tar en buss om en timma från Mariestad och kommer fram 18.15 istället för 14.51 som tänkt. Fast, bara han kommer upp i över huvud taget så är jag nöjd :)

Nu ska jag kracha på F&F's säng och läsa lite. Vaknade redan nio i morse av något anledning, så nu är jag lite trött. Skönt det här med lediga dagar. Ahh!

Puss så länge!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback