Avbrott

Okej, ännu ett plugg-uppehåll. Men jag kan egentligen hålla på att läsa hela kvällen, inte bara på dagen - har inget bättre för mig ändå - bara bra att inte tråka ut sig helt, helt enkelt. Har härliga 35 sidor kvar i en bok, och sen är jag klar med denna veckans föreläsningar, de första två sidorna var mycket intressanta så det kommer bli njutbar läsning. I like. Fick lite lust att lägga in bilderna jag tagit på sistone och blogga lite om det. Kände att det var lika bra att ta tag i den inspirationen och bara köra!

Vi börjar med den här, min rådande soft-plugg-efter-träning-outfit, kodord är olika material, stretchigt och mjukt, lager på lager och lite randigt + min bok då; Fashion, Desire and Anxiety.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback