Back in town

Nu är jag hemma i Sthlm igen efter en händelserik helg i Göteborg och Skara/Hällekis. Har haft en kanon helg med N och hans familj + släkt och vänner. Stor fest i fredags i Gbg och sen åkte vi tillbaka hem till N's familj i lördags och idag åkte jag hem igen. En maxad helg verkligen! Och väldigt trevlig :)

Imorgon är det skola, sista filmen och föreläsningen innan jul och till kvällen är det lilla julafton med mamma och syskonen. Maxat. På tisdag blir det också en maxad dag, ska på intrevju (!) och sen shoppa alla sista julklapparna. Woho! Känner mig pepp!

Skönt att komma hem och landa lite känner jag. Phu. Där ute är allt dränkt i snö, det har tydligen varit snöyra hela dagen och i helgen. Galet. Måste verkligen försöka skaffa en dunjacka! Den jag har är för liten (erhm) och läcker dun. Jag hatar verkligen att frysa. Känner att det ganska är vitalt för detta snöoväder. Men hey, vi får en vit jul! :)

Puss å kram så länge.



Vår Greta Garbo. Love!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback