Btw

Hade på mig detta idag. Kände mig ganska damig och elegant. Pärlorna är från julklappsshoppingen igår med Emil. Han har guldkort på MQ vilket ger honom 20% rabatt och så, då kunde jag ju inte inte köpa dessa halsband (tre st) då min "nya" last är just pärlhalsband. Kände verkligen att jag behövde dem, lider ju av svår shoppingabstinens som student. Suck. Förövrigt har jag nästan använt sönder det långa jag redan hade, så dessa pärlrader får bli värdiga avbytare! Jaa!



Helheten. (Diggar verkligen inte "outfitbild-i-spegeln-med-blixt-syndromet" - men vad ska man göra?! Inte gråta iaf;)



Tjo för glassiga pärlor och polo (enda polon jag äger - liiite instängd känsla men ganska flott).



Me likey.



Detaljer kan göra så väldigt mycket. Kul att kunna påverka hela outfiten med ganska enkla medel.



Två blå rosetter på det och jag var redo att möta dagen.

Puss!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback