Cowboymode

Alla andra skriver nog om att Brittany Murphy är död, 32 år gammal. Men jag tänkte hoppa över det och gå över till dagens happenings. Ska till Filmhuset på Gärdet och se Midnight Cowboy från 1969. Är sjukt trött just nu och kände ca 50 ggr att jag kanske skulle skita i film och föreläsning. Men den är det ju så dumt att göra det, jag har ju inte missat en enda föreläsning eller film hitills, varför slappa till innan julledigheten? Exakt.



Coola grabbar? Ja vi får se kl 10.

Kollar på vädret as we speak, det kommer bli en jäkligt vit jul vill jag lova! Åh, sen är det den mörkaste dagen idag, maximal lutning på jorden. Aha. Skönt med mörker. Hum... Fast jag längtar väldigt till ljusare tider. Snön lär lysa upp något iaf! :)

Puss puss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback