Dan före dopparedan

Är alltså i Uppsala hos pappa. Åt middag i form av nygrillerade julskinkan på knäckemacka, den tävlar med den skivbara leverpastejen som är en klar favorit på ljust knäckebröd. Mums. Imorgon är det alltså julafton. I år igen. Fantastiskt! Kommer åka till farbror T till kl 13 och sen spendera hela dagen och kvällen där med 21 andra glada släktingar. Efter det åker jag med farmor och farfar hem för att spendera de återstående nätterna hos dem till söndag. Nils kommer som sagt upp på juldagen och på annandagen är det släktingsmiddag igen, jul- och kalkonmiddag närmare bestämt. Mys pys.

Nu ska jag nog tänka på refrängen. Har somnat flera gånger idag på olika ställen, känner mig ganska utmattad så det är nog sömn jag behöver. Big time.

Natti på er!




Saknar dig ♥

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Anonym

And I love forever and ever and ever.

2009-12-23 @ 22:59:06

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback