Dolce vita

Ahh. Kollar på ett suddigt och hackigt avsnitt Gossip Girl (senaste så klart) och käkar kolor. Fasen vad nice. Denna dagen har förövrigt varit katastrof i matintagsväg, pannkakor till lunch (!), en öl och 1 kg musslor på Akkurat med fd kollegorna (jättetrevligt hade vi det!) och nu Werther's Orginal som jag fick av mamma igår. Gaaah. Men okej, ibland har man ju sånna dagar med. Ska köra lite Yoga imorgon iaf! Och sen shoppa julklappar! Hejja. Misstolka mig rätt, jag är helnöjd och glad, kanske bara inte helt nöjd med allt sött ;)

Ska återgåt till mitt avsnitt Gossip Girl och äta lite mer kolor tills jag spricker. Gonatt!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Hedvig

Yoga? Vad avundsuk jag blir nu. Det är härligt, man blir alldeles mjuk i kroppen!

Postat av: Emma

Aa tänkte köra det ibland, tycker det är lite jobbigt, men man blir så lugn och avslappnad efteråt att det lätt är värt det :)

2009-12-08 @ 23:05:25
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback