Familjen von Trapp

Jo tjena! Jag kollar på The Sound of Music hur otippat är inte det? Dammade av min DVD-samling (på ca 10 filmer -ha!) och hittade denna gamla förmåga. Var flera år sen jag såg den sist, tillsammans med mamma och syskonen. Det är lite vår film det! Vi var till och med på musikalen i Göteborg med mormor 2004 på alla hjärtans dag. Jag kommer ihåg exakt vad jag hade på mig dessutom - jag har elefantminne! :D

Har inte läst nåt i min jäkla kurslitteratur än. Ska "bara" läsa halva boken tills på tisdag, vilket suger. Kanske dags att börja nu så kanske jag hinner klart till nästa år iaf... Wish me luck!

Åh, nu kysstes kapten von Trapp och Maria! Dags för en sång ja... Jag är svag för musikaler! Kanske ska forstätta med Mamma Mia och få till ett litet musikal-maraton?! Eller så pluggar jag bara.. Just. Gaahh.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback